2011. szeptember 25., vasárnap

Changes...

Különös, milyen gyorsan változnak az emberek. Egy év alatt, egy hónap alatt, de vannak akik egyik percről a másikra képesek gyökeres változásokra. Én nem tudom, hogy hova tartozok. Minden nyáron eldöntöm, hogy "Na én jövőre más leszek!". Az utóbbi években ez nem igazán sikerült, de idén nyáron minden megváltozott...

Megváltozott a külsőm - sok embernek nem tűnt fel - ,lecseréltem a ruhatáram színes bitch-es gönceit fekete felsőkre, és képzeljétek, elkezdtem szoknyát hordani!:) Régen undorodtam a szoknyáktól, még az iskolai ünnepségeken is farmerban voltam, de mostanában felvettem párszor egy piros kockás szoknyámat, ami már évek óta megvan, de még alig volt rajtam. Igen, egyenlőre csak ezzel az egy szoknyával barátkoztam meg, de remélem, hogy lesz több is. Valamint többször is felvettem szaggatott harisnyát, amit régebben szintén ki nem állhattam. Azt hiszem, teljesen megváltozott a stílusom. Aminek én örülök, viszont kisebb-nagyobb problémák miatt egyenlőre nem tudok venni új ruhákat. Ezt nem szeretném részletezni, bár gondolom, sejtitek mi a gond...

Szóval a nyáron nagy belső változáson is átmentem - amit szintén nem vettek észre a barátaim. De ezt majd máskor elmesélem.

Vigyázzatok magatokra! Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése