2011. szeptember 1., csütörtök

Suli! - 1. nap - rémálom!

ÁÁááááááá...nem akarok oda visszamenni...borzalmas az osztályom! :( Idegesítőek...és elfoglalták a helyemet, pedig kikértem magamnak, hogy ahol tavaly ültem, foglalt...Erre bemegyek reggel, és ott ülnek a helymen. Ezer "bocsi" után úgy gondoltam, hogy jó, majd csak találok másikhelyet. Hát találtam. 2. padban! -.-" (Utolsó előtti padban, ablak mellett ültem régen...olyan jóóóó volt). És akkor nem is mondom, hogy fél óa azzal ment el, hogy melyik nap legyen a délutáni angol óra! :S jesszus nem is akarom most tovább mérgesteni magam ezzel, úgyhogy megyek is.
Legyetek rosszak, és mondjátok meg a haverjaitoknak, hogy lúzerek, majd sétáljatok ki az ajtón! ;)

3 megjegyzés:

  1. Téged aztán rendesen felhúztak Reni :/
    Én is fel tudom idegesíteni magam ezen a vitázásokon, de most már úgy vagyok vele, hogy nem akarom tudomásul venni..
    Nyugi :)

    VálaszTörlés
  2. Én azt nem értettem, hogy miért nem jó az úgy, ahogy eredetileg volt, és miért a 2. csoportnak kell eldöntenie mindent!????
    Az a baj velem, hogy eléggé türelmetlen, és hirtelenharagú vagyok...de a végén próbáltam már egy szót sem szólni.
    Viszont jól esett 1-2 nagyobbat röhögni. De ez is ritkán van...
    Már hiányoztatok (nem mindenki).

    VálaszTörlés
  3. Én sem értettem, meg hogy a Tanár úrnak mért kell variálnia. Szerintem jó az úgy, ahogy előre megtervezték.
    Am van néhány dolog, ami jó lesz tuti. Biztos lesz egy-két ember, aki hozza majd a formáját, na meg majd a tanárok is :D

    VálaszTörlés