2011. szeptember 19., hétfő

Projet 2. - 3. nap

Most jó korán írok, de csak azért, mert apa nincs itthon egy hétig (bátyámhoz ment Miskolcra), anya pedig fél 5 körül ér haza (már 1 órája ezt a bejegyzést írom ><), szóval senki sem szól, hogy "Nem kéne tanulni?!"
Amit egyébként kéne csak egy pöppet lusta vagyok. :S de majd fogok ám készülni! ;)
A napomról nem igen szeretnék beszámolni. Csak egy pár sort írnék, amiből talán még egy picit meg lehet ismerni. (jó kis megfogalmazás :"D)

Néha gyerekesen viselkedek, és úgy nézek ki, mint egy óvodás? Tudom, de nagyon nem érdekel, mert így érzem jól magam! Nem foglalkozok mások véleményével.
Sok képet töltök fel facebookra? És? Egoista vagyok? Lehet! De képzeld, leszarom! Oké? Nem kell másoknak megmondani, hogyan éljek! Én így vagyok boldog! Kész! Téma lezárva!

Na de itt a 3. kép: (megjegyzés: tegnap a szitakötők a mi kertünkben szaporodtak xd)

Eléggé béna kép, mert nem akartam közelebb menni hozzájuk, úgyhogy bocsi.
 Plusz egy ráadás, mert jók voltatok! (ugye) :D

Whip my hair-t játszottam! :"D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése