2011. szeptember 29., csütörtök

Forgatókönyv

Büszkén jelentem be: elkezdtem írni életem első forgatókönyvét!:) Reméljük, szépen be is fogom fejezni, és nem ez lesz az utolsó.

Most van egy kis szabadidőm, és tudtam foglalkozni a forgatókönyvemmel. És az a poén benne, hogy nem azok közül választottam, amiket régebben megosztottam veletek, hanem egy tök másikat. Ez már  hónapokkal ezelőtt megszületett a fejemben, és úgy gondoltam, jó dolog is kisülhet belőle.

Szerintem a címéből ki is derül, hogy miről szól.



Abduct - Elrabolva



És itt egy kis párbeszédrészlet, amiből igaz, csak a szereplők neve derül ki,de már ez is több, mint a semmi.



A férfi ránéz, mosolyog.


NATASHA
Tasha vagyok!
BRAVE
Brave.
Belekortyol a sörébe.
NATASHA
Brave. Ez meg milyen név? Bátor?
BRAVE
Én is bele tudnék kötni a nevedbe, de nem fogok. És nem azért jöttem, hogy erről beszélgessünk.




/Bocsi, hogy ilyen kusza, de forgatókönyvíró programmal csináltam, és itt nem igazán érzékelhető bármi is./

1 megjegyzés:

  1. Szia! Van egy kis meglepetés a blogomba neked :) !
    http://my-p-project.blogspot.com/2011/10/dijat-kaptam-vegazustol.html

    VálaszTörlés