2011. szeptember 4., vasárnap

Pólókészítés

Na képzeljétek el, pólót csinálok magamnak. Egy sima fekete pólót vettem, nyomtatok rá mintát, és rávasalom.
Nagyon sokat szenvedtem a mintával. Először fehér hátteren fekete főnix volt, de mivel fekete pólóra lesz, ezért felcseréltem a színeket. Majd rájöttem, hogy ez így nem jó, hiszen fehéret nem lehet nyomtatni, és túl sok feketét meg nem akarok használni. Meg volt egy olyan változat is, hogy piros a széle. Most bordóra festettem át. Szerintem egész jó lett. Majd valahogy megpróbálom kihagyni a hátteret, és körbevágni a mintát. Mutatok pár képet, és majd ha kész a póló, felteszem azt is. De várom a véleményeket. Nektek hogy tetszik?

Eredeti - fekete, fehér


1. változat - fehér, fekete
2. változat - fehér-piros, fekete

3. változat - bordó, fekete

1 megjegyzés: